Řetězec Teta drogerie společnosti p.k. Solvent plánuje během několika týdnů spuštění svého e-shopu. Na konferenci Retail Summit 2018 to v úterý prozradil marketingový ředitel David Vejtruba.
Kromě nového prodejního kanálu rozvíjí Teta také nový koncept lékáren, v nichž se pokouší propojit klasickou lékárny s přírodní. Její součástí je sekce „bylinky“, jež je věnována zdravé výživě a čajům, které je možné na místě i ochutnat. V současnosti je nových Teta lékáren pět.
Celkem má síť Teta drogerie 530 prodejen, jež prošly od roku 2013 redesignem, a 289 prodejen sdružených do obchodní aliance Top drogerie.
Na spuštění e-shopu se chystá na jaře letošního roku také další drogistický řetězec dm drogerie markt, jenž má na českém trhu 224 prodejen. Vlastní online kanál plánuje i další hráč na trhu – drogerie Rossmann.
Online prodejem reagují kamenní prodejci na digitalizaci i nástup konkurence v podobě specializovaných e-shopů. Výrazným hráčem se stal například obchod Notino.cz (dříve Parfums.cz), jenž dnes operuje na 23 trzích a jeho obrat za loňský rok činil podle odhadu 280 milionů euro. Drogerii ovšem začala prodávat také Alza.cz, Košík.cz nebo Rohlik.cz. Online prodej umožňují také multilevel kosmetické firmy, jako je Avon či Oriflame.
-stk-