
Zdroj: Billa
Billa spustila 14. března velikonoční věrnostní kampaň. Za nasbírané body mohou zákazníci získat tzv. hip hop hop zajíce, který se před koledníky snadno schová do barevného plyšového vajíčka.
„Přicházíme s kampaní, která do našich domácností vnáší po chmurném období zimy hravost a radost z jara,“ řekla Simona Breen, marketingová ředitelka Billa ČR. „Našim zákazníkům dáváme navíc možnost obdarovat malé koledníky něčím jiným a přitom velmi originálním,“ dodává Simona Breen.
Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč získá jednu samolepku. Za 15 nálepek si mohou za 29,90 Kč zakoupit plyšového zajíčka. Nálepky bude možné získat za nákup až do 17. dubna, k vyzvednutí na prodejnách budou v Bille až do 24. dubna nebo do vyprodání zásob.
Kampaň je podpořena například v televizi nebo na internetu.
-stk-