
Z natáčení nového spotu Buřinky, foto: Stavební spořitelna ČS
Stavební spořitelna České spořitelny, nazývaná též podle svého symbolu – Buřinka –, se vrací po několika letech s kampaní do televize.
Nová kampaň, jež komunikuje hlavní produkt Úvěr od Buřinky, je kromě televize k vidění také na internetu a sociálních sítích, doplňují ji PR aktivity. Televizní spot mapuje život české rodiny od 80. let do současnosti, vždy se zaměřením na to, jak v jejím životě dostává zabrat kuchyň. Cílem je motivovat lidi k rekonstrukci.
Kreativa kampaně pochází z dílny agentury Y&R. Režie se ujal Milan Balog, za kamerou stál Jan Velický. Hlasy propůjčili Stanislav Majer a Klára Issová.
Současně s kampaní představí Stavební spořitelna ČS i nové logo, které má modernější vzhled, a také webové stránky www.burinka.cz.

Změna loga Stavební spořitelny ČS
-stk-