Esquire vychází od dubna v novém designu

pondělí, 9. dubna 2018, 18:10 Aktuality, Tisk MediaGuru

Esquire se chce v letošním roce zaměřit také na eventy a workshopy.

Foto: Bauer Media Praha

Foto: Bauer Media Praha

S dubnovým číslem vstupuje časopis Esquire vydavatelství Bauer Media Praha na trh s novou grafikou a celkovým refreshem. Autorem minimalistického designu je art director Esquiru Samuel Kubín. „Větší prostor dostávají světové i tuzemské trendy dotvářející životní styl naší cílové skupiny,“ říká šéfredaktor Jiří Roth

Dubnové vydání pánského lifestylového měsíčníku Esquire doplňuje tradičně Big Black Book – neboli přehled módních a designových tipů, technických novinek a trendů pro nadcházející sezonu. Letos redakce nově přizvala ke spolupráci pět ambasadorů: tanečníka a choreografa Yemiho A.D. (na obálce), architekta Adama Gebriana, moderátora Jakuba Železného, zpěváka Alberta Černého a basketbalistu Tomáše Satoranského

Nová podoba časopisu Esquire, foto: Bauer Media Praha

Nová podoba časopisu Esquire, foto: Bauer Media Praha

Nová podoba časopisu Esquire, foto: Bauer Media Praha

Nová podoba časopisu Esquire, foto: Bauer Media Praha

Nová podoba časopisu Esquire, foto: Bauer Media Praha

Nová podoba časopisu Esquire, foto: Bauer Media Praha

Esquire připravuje i další novinky. „Ve spolupráci s našimi zahraničními edicemi připravujeme speciální eventy a workshopy, zaměřujeme se více na sociální sítě a kompletně nový bude i jubilejní, pátý ročník ankety Esquire Man, která se letos bude konat od srpna do listopadu,“ uvedla publisherka Lada Rudovská.

Esquire s módní přílohou Big Black Book podporuje rádiová, printová i online kampaň v hodnotě 2 mil. korun.

-mav-