Media Club končí s prodejem reklamy pro Mňam a Mňau
Reklamu si mají televizní stanice společnosti S&P Broadcasting zajišťovat samy.
Obchodní zastupitelství Media Club nebude od 1. května do svých bundlů pro prodej reklamy zahrnovat stanice Mňau TV a Mňam TV. Ty si nadále bude společnost S&P Broadcasting obchodovat sama. V pátek odpoledne to oznámila mluvčí FTV Prima Gabriela Semová. Důvody rozhodnutí firma neuvedla.
Poměry zastoupení stanic v bundlech Media Clubu ale zůstávají stejné. Na ostatní stanice, kam byly řazeny kanály Mňau TV a Mňam TV, nadále připadá v bundlu exclusive 11 % a v bundlu total 9,3 %.
Z pohledu počtu doručených TRPs nejde pro Media Club o výraznou změnu. Podíl stanice Mňam TV podle dat za první čtvrtletí 2018 nedosahoval na celkovém počtu doručených TRPs společnosti Media Club ani půl procenta (15-69).
Po startu kanálu Prima Krimi průměrný celodenní share společnosti Media Club vzrostl na 31,32 % (meziročně +0,63 p. b.) a podíl v prime time dosáhl 31,91 % (+1,01 p. b.) ve skupině 15- 69 let.
Media Club nadále zastupuje média (televizní stanice, weby i časopisy) a mediální partnerství eventů skupiny Prima, dále rozhlasové stanice ze sítě Radio United, hudební stanice Óčko a TV Šlágr a Retro music TV, kanály skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětské kanály Nickeloden a Nick Jr.
-mav-