![Zdroj: Staropramen](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/3929/staropramen_zazdenivarny.jpg)
Zdroj: Staropramen
V aktuální kampani rozvíjí pivní značka Staropramen svůj komunikační koncept, který poprvé představila na podzim loňského roku. V něm tematizuje s tváří Hynka Čermáka svůj původ ze Smíchova, který „někdy bolí, ale rozdá se“. V dubnu tak představila další smíchovské příběhy, jeden z nich vypráví o zazdění varny v době německé okupace, druhý o nezištné pomoci hospodskému se zlomenou rukou.
Kampaň bude k vidění až do srpna v televizi, outdooru a na internetu. Doplní ji PR aktivity. V televizi budou spoty nasazeny na stanicích skupiny Prima, v digitální síti Adstream.
Pod kreativním konceptem je opět podepsána agentura Future Bakery. Produkci spotů měla na starosti Creative Embassy. Režie se ujalo duo Wolfberg, které tvoří Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý.
-stk-