2Fresh nově zajistí digitál pro Nescafé Dolce Gusto

pondělí, 28. května 2018, 10:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Rozhodlo o tom výběrové řízení, spolupráce by měla trvat alespoň dva roky.

Foto: Nestlé

Foto: Nestlé

Digitální agentura 2Fresh zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Nestlé pro značku Nescafé Dolce Gusto. Od července bude mít na starosti digitální komunikaci včetně správy e-shopu a CRM. Spolupráce potrvá minimálně dva roky.

Agentura se společně s Nestlé zaměří na segmentaci cílových skupin a jim přizpůsobený relevantní obsah napříč všemi digitálními platformami. Zároveň může díky vlastní produkci zařadit více lokálního obsahu.  

„Kromě kreativních služeb agentury jsme také hledali agenturu, která nám je schopná zaštítit všechny naše digitální aktivity včetně správy našeho e-shopu a CRM, a to ve dvou jazykových mutacích,“ uvedl Marek Nepožitek, Junior Brand Manager značky Nescafé Dolce Gusto.

-mav-