Značka jablečného cideru Kingswood z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj spustila novou kampaň, v níž sází na umění českého loutkařství. Průvodcem nové reklamy se stala dřevěná loutka, jež se nejprve stará o výrobu cideru, a posléze se změní ve svou vlastní živou předlohu – barmana, který cider čepuje svým hostům.
„Stvořili jsme idylický svět, ve kterém se neskutečné stává realitou. A to díky jedinečnému cideru. Reagujeme na současný mnohdy hektický životní styl a také přirozenou potřebu lidí
si odpočinout, vypnout, nechat se unášet svými představami a vychutnávat si chvíle
pohody – ať již s přáteli, anebo o samotě s dobrou knihou,“ vysvětluje marketingová manažerka Veronika Hořáková.
Kampaň je nasazena v televizi, na internetu a sociálních sítích. V outdooru na ni navazuje komunikace s tzv. živým ciderem.
Televizní spot pracuje s loutkou z dílny Martina Peče. Samotný styl natáčení v sobě kombinuje techniku stop-motion, při které jsou objekty mezi jednotlivými snímky ručně posouvány, s prvky klasického hraného filmu (live action) a makrozáběry produktu. Pod kreativním konceptem je podepsána agentura Addict. Produkci zajistila společnost Stink Production, o postprodukci se postaralo studio UPP. Režie se ujal Daniel Bird.
Součástí kampaně je také sampling v knihkupectví Dobrovský, kde každý zákazník dostane k nákupu knihy cider Kingswood zdarma.
Změn se dočkal i design obalů. „Pro letošní rok jsme připravili nový prémiovější vzhled lahví, plechovek i sekundárních balení našich ciderů. Zároveň jsme poupravili portfolio našich variant – při výběru se tedy můžete rozhodovat podle toho, jestli upřednostňujete chuť kyselejších zelených jablek (Dry) nebo raději sladších červených (Sweet Rosé). Pakliže preferujete zlatou střední cestu, sáhněte po variantě Original,“ doplňuje Veronika Hořáková.
-stk-