Marketérem roku 2017 se stala Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AAA Auto. Ocenění získala za revitalizaci značky Mototechna a její využití pro vybudování nového segmentu zánovních automobilů.
Další ocenění si odnesl Grant McKenzie, marketingový ředitel z Plzeňského Prazdroje, a to „za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení širokého portfolia značek“.
Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium pořadatelské České marketingové společnosti. Poprvé tentokrát udělil svou cenu úspěšnému marketérovi také Magistrát hl. města Prahy.
Přehled ocenění Marketér roku 2017
- Velký modrý delfín – hlavní cena soutěže
Karolína Topolová (generální ředitelka, Mototechna Group) – za revitalizaci značky Mototechna a její využití pro vybudování zcela nového segmentu zánovních automobilů
- Velká cena – Zlatý delfín
Grant McKenzie (marketingový ředitel, Plzeňský Prazdroj) – za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení širokého portfolia značek společnosti Plzeňský Prazdroj
- Zvláštní cena – Růžový delfín
Šárka Divácká (jednatelka, Sorry – Pečeme) – za netradiční obchodní a marketingový model podporující emocionální rozhodování zákazníků
- Zvláštní cena – Zelený delfín
Jan Slezák (ředitel, Národní památkový ústav, územní památková správa v Kroměříži) – za dlouhodobě úspěšný marketingový projekt v oblasti kultury
- Zvláštní cena prezidia ČMS
Radek Chládek (předseda, Vývoj, oděvní družstvo v Třešti) – za vytvoření nové marketingové koncepce a vhodnou marketingovou komunikaci
Jolana Jakoubková (výkonná ředitelka, Firemní školky) – za vhodné marketingové využití projektů posilujících mezigenerační komunikaci
Petr Paksi (obchodní ředitel, J.A.P.) – za specifickou koncepci komunikace vůči odborné cílové skupině
Stanislava Šremrová (marketingová ředitelka, Leo Express Global) – za kvalitní koncepci re-designu podpořenou využitím moderních technologií
- Malí delfíni
Jiří Antoš (jednatel, Mirakulum) – za aktivní monitoring klíčových faktorů poptávky a jeho aktivní využití pro optimalizaci marketingového mixu
Jana Krčková (marketingová ředitelka, Wormelen group) – za aktivní práci s marketingovými výzkumy, online daty a sociálními sítěmi
Pavla Ondrušková (online marketingová specialistka, Vysoké učení technické v Brně) –za kvalitní zpracování kampaně Sem patřím posilující zájem dívek o studium technických oborů
Hana Prokopová (vedoucí oddělení výkonu trestu pro objekt Otevřené věznice, tisková mluvčí, Věznice Jiřice) – za ojedinělý inovativní projekt v oblasti státní správy
Josef Sléha (jednatel, Sympex Group) –za dlouhodobou podporu kvalitních českých potravin prostřednictvím soutěže Česká chuťovka
Diplom za nominaci
Josef Habart (obchodní a marketingový ředitel, Otava, výrobní družstvo) – za úspěšnou komplexní marketingovou kampaň strategicky zaměřenou na zákazníka
Stanislav Martinec (jednatel, ředitel, Koma Modular) – za marketingovou kampaň vhodně posilující inovativní produkt
Karel Mayer (brand manager, Residomo) – za rebrandigovou kampaň a zavedení nových služeb
Tomáš Milich (jednatel, Ovus, podnik živočišné výroby) – za úspěšné uvedení jedinečného produktu na trh
Petra Zajanová (vedoucí marketingu a propagace, Český porcelán) – za vytvoření nového produktu sběratelské porcelánové známky
- Mimořádná cena Magistrátu hl. m. Prahy
Zdeněk Pecháček (ředitel, Minor) – za rozsáhlý program doprovodných aktivit posilujících vztah k cílové skupině
- Mladý delfín
1) studentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně: Nikola Jurasová, Soňa Šnircová
2) studenti SPU Nitra: Patrik Mazan, Ján Milan, Michaela Šugrová
-stk-