Mirinda podporuje své příchutě, bojuje proti nudě

sobota, 19. května 2018, 08:32 Aktuality, Reklama MediaGuru

S novou kampaní chce značka Mirinda ukázat, jak je „těžké si vybrat“ mezi jejími příchutěmi.

Klíčový vizuál značky Mirinda, zdroj: PepsiCo

Klíčový vizuál značky Mirinda, zdroj: PepsiCo

Značka Mirinda z portfolia společnosti PepsiCo se v nové kampani soustředí na své příchuti pomeranč či hrušku. „Letos jsme se rozhodli podpořit stávající příchutě a zábavnou formou upozornit, že všechny jsou tak skvělé, že je těžké si vybrat. Zároveň je tu Mirinda pro všechny, kdo se odváží a vyberou si ,boj s nudou’,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru Pavel Vykydal, koordinátor značky Mirinda. 

Kampaň, jež cílí především na teenagery a mladé do 25 let, odstartovala 14. května a až do konce června bude k vidění v televizi, na internetu a v místě prodeje.

Idea „těžkého rozhodnutí“ jako motiv celé kampaně pochází z nadnárodní centrály. Na kampani se podílela polská agentura Mark/BBDO. Adaptaci pro český trh zajistila její česká agentura. Digitální aktivity zastřešuje agentura Ritual communication.

-stk-