Nanuky Míša představí kampaní nové příchutě

neděle, 6. května 2018, 08:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Míša uvádí na trh tři nové příchutě – višně, mák a povidla, skořice a jablko.

Klíčový vizuál ke kampani značky Míša, zdroj: Unilever

Klíčový vizuál ke kampani značky Míša, zdroj: Unilever

Značka nanuků Míša uvádí na trh tři nové příchuti – višeň, mák a povidla, skořice a jablko. Na českém a slovenském trhu je představí kampaň, která pracuje s různými názory lidí na to, jak novinky vlastně chutnají,  zda víc makově, nebo povidlově, respektive víc jablečně, nebo skořicově aj. 

Míša uvádí tři novinky, zdroj: Unilever

Míša uvádí tři novinky, zdroj: Unilever

Kampaň poběží v televizi, outdooru a na internetu, kde bude k vidění na Facebooku či YouTube ve formě pre-roll videí. 

Za produktovou kampaní pro Unilever stojí agentura Zaraguza CZ. Spoty produkčně zastřešila společnost Armada Films a na režisérskou stoličku usedl Tomáš Řehořek.

-stk-