Pivo Platan se snaží kampaní rozšířit tzv. plataning

pondělí, 14. května 2018, 07:38 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fenomén plataning představuje ve své kampani pivní značka Platan.

Zdroj: FB Pivovar Protivín - Pivo Platan

Zdroj: FB Pivovar Protivín - Pivo Platan

Pivní značka Platan z portfolia skupiny Pivovary Lobkowicz spustila začátkem května novou kampaň, jež pracuje s fenoménem tzv. plataningu, tedy s vychutnáváním piva v polosedě. Ideu kampaně dokresluje claim „Žízeň na lopatkách“. Cílem je nejen osvěžit značku, ale i posílit její vnímání u tradičních pivařů a zároveň ji představit jako současnou a zábavnou  i nové generaci konzumentů.

Kampaň poběží až do konce srpna v televizi na stanicích skupiny Prima a České televizi, dále v outdooru a na internetu. Součástí je i spotřebitelská soutěž, komunikace v místě prodeje a promo aktivity v létě v jižních Čechách.

Kreativní koncept kampaně vznikl v agentuře WMC Grey. Produkci zajistila společnost Toaster Pictures. Režie spotu se ujal Dominik Mikšovský.

-stk-