Český internetový supermarket Rohlik.cz spouští novou kampaň, kterou staví na vztazích se svými zákazníky. „Celý tým v Rohlíku dělá vše proto, aby byl zákazník spokojený. Od připomenutí, jestli na něco nezapomněl, přes možnost nákup doplnit nebo změnit, až po okamžitou reakci na zákaznické lince. Naši kurýři jsou spíše pomocníci, kteří klidně vynesou nákup přes lešení, a ještě se usmějí na děti a pozdraví sousedy. Chceme, aby zákazníci věděli, že na nakupování, domácnost a péči o rodinu nejsou sami. Aby věděli, že na nás se můžou spolehnout, že jsme lidská služba, a nejen supermarket. Proto vznikla i nová kampaň,“ přibližuje Tomáš Čupr, majitel Rohlik.cz.
Kampaň tak pracuje s reálnou zpětnou vazbou zákazníků. Využívá reklamního spotu, v němž si kromě herců zahráli i zaměstnanci a zákazníci Rohlik.cz.
Dále je k vidění na venkovních plochách v Praze a Brně, flotile automobilů společnosti a nákupních taškách. Součástí kampaně je i personifikovaný dopis, který bude doručen 120 000 zákazníků.
Kreativní koncept pochází z dílny studia Yinachi, které při tvorbě vycházelo z dopisů od zákazníků nebo z jejich komentářů na sociálních sítích. „V Rohlíku se skutečně věnují všem dopisům a podnětům, které jim zákazníci posílají a stále se snaží službu zlepšovat. Byli jsme překvapení, jak komunikace funguje a jak je osobní. Každý zákaznický komentář vidí všichni zaměstnanci Rohlíku, protože svítí na tabuli na zdi, kterou mají na očích,“ vysvětluje za Yinachi Ondřej Roček.
-stk-