Vinea představuje novinku Frizzante v prostředí Olympu

pátek, 1. června 2018, 13:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na božský Olymp se ve své kampani přesouvá značka Vinea, podporuje tak novinku Frizzante.

Zdroj: Repro YT Vinea.sk

Zdroj: Repro YT Vinea.sk

Značka Vinea letos na trh uvádí novinku Vinea Frizzante, s chutí hroznů a jemnými ovocnými a květinovými tóny, která se svým jemným perlením blíží úrovni šumivých vín. Podporuje ji kampaní, jež se odehrává na božském Olympu, kde vládne smyslná, lehce dekadentní atmosféra.

Kampaň je k vidění v televizi, na Slovensku do 22. července, v České republice až do 19. srpna, dále na internetu a v místě prodeje, kde využije speciální vystavení a atypická POS. 

Komunikační koncept se zrodil v dílně kreativní agentury Heels make deals, o produkci spotu se postarala společnost Barletta. Spot se natáčel v knihovně zámku Kačina u Kutné Hory. 

Vinea Frizzante je k dostání v obchodních řetězcích 1l PET lahvi. V impulzních prodejnách bude v designové 250 ml plechovce. V restauracích a kavárnách se bude podávat stáčená do sklenky na nožičce. 

-stk-