Společnost Vitana spustila koncem dubna kampaň na podporu svých produktů ke grilování. „Grilování je pro nás klíčová sezóna, na kterou se pečlivě připravujeme. Jednotné téma, které propojuje všechny naše aktivity a produkty na grilování, se nám osvědčilo. Pro letošní sezónu tak přicházíme s tématem ,Gorilování’,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru.cz Alice Feixová, product group manager společnosti Vitana.
„Za tímto konceptem stojí vlastně milé dětské přeřeknutí grilovačka – gorilovačka. Grilování totiž není jen o dobrém jídle, ale i o zábavě. Pan Gorila nejen rozproudí zábavu, ale je i zárukou, že si na gorilovačce všichni pochutnají a grilovaných pochoutek bude dostatek,“ popisuje Feixová.
Kampaň je k vidění v televizi, na internetu a také v místě prodeje. Reklamní spot je nasazen na stanicích skupiny Prima, Óčko a TV Šlágr, na Slovensku na Joj.
V online prostředí doplňuje kampaň mapa veřejných míst, na kterých se dá grilovat. „Když lidé z měst zatouží po chuti grilovaného masa, mnozí z nich nemají kde ho připravit. Některá místa jsme zmapovali my, ostatní přidávají lidé sami. Vitana sama navíc podporuje grilování ve městech. V loňském roce jsme postavili jedno grilovací místo v parku u Chodovské tvrze, letos budujeme další dvě,“ doplňuje Feixová.
Pod kampaní je podepsána agentura WeAreGinger. Televizní část vytvořila Hullabaloo. Produkci zajistila společnost Nomad, postuprodukci Ealin. Režie se ujal Daniel Konopáč.
-stk-