Vogue začal s prodejem inzerce, řídí ho Marie Jarosová

čtvrtek, 3. května 2018, 07:30 Tisk, Lidé MediaGuru

Připravovaný módní magazín Vogue postavil inzertní ceník pro letošní rok.

Foto: Vogue ČR

Foto: Vogue ČR

Marie Jarosová, která má dlouholeté zkušenosti z prodeje inzerce v lifestylových titulech, je šéfkou inzertního týmu ve společnosti V24 Media, která drží licenci na připravovanou tuzemskou verzi magazínu Vogue. Poprvé by se měl magazín Vogue českým čtenářům představit letos v srpnu.

Marie Jarosová nastoupila do Vogue na pozici chief advertising officer. Pozici key client directorky Vogue pak zaujímá Veronika Tejkalová

Magazín Vogue už začal kontaktovat inzertní klienty a připravil inzertní ceník. V letošním roce by mělo vyjít pět čísel časopisu. Celostrana v magazínu Vogue má podle ceníku přijít na 275 tisíc Kč, dvoustrana na 550 tisíc Kč. Celostrana v advertorialu je naceněna na 350 tisíc Kč. Základní cena za celostranu je tak v průměru o šest procent vyšší, než kolik činí inzertní cena za celostranu a za dvoustranu v konkurenčním magazínu Elle. V případě celé strany v advertorialu je cena Vogue vyšší o 40 tisíc Kč.

Marie Jarosová vedla téměř dvanáct let obchodní tým v rámci vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 (do jehož portfolia tehdy spadaly mj. i magazíny Elle, Marianne či Apetit). Poté, co se tituly ocitly pod křídly vydavatelství Burda Praha, pokračovala v práci v obchodním oddělení do konce roku 2016. Poté krátce působila ve vydavateli měsíčníku Forbes.

Časopis Vogue, který je považovaný za ikonu módního světa, staví také svůj redakční tým. Šéfredaktorkou časopisu je Andrea Běhounková, bývalá šéfredaktorka časopisu Elle. Z Elle by měly do Vogue zamířit také další redaktorky, mj. beuaty redaktorka Cindy Kerberová, obrazová redaktorka Bronislava Zavadilová či art directorka Darina Achremenková.

-mav-