Cannes Lions: Geometry bere první bronz
Za projekt Touching Masterpieces získala česká agentura Geometry bronz v kategorii Health & Wellness.
První ocenění z letošního festivalu Cannes Lions si připisuje česká agentura Geometry Prague, a to za svůj projekt Touching Masterpieces. V kategorii Health & Wellness získala bronz, a proměnila tak jednu ze svých šesti nominací.
Projekt Touching Masterpieces vytvořila agentura ve spolupráci s Nadací Leontinka pro společnost Neurodigital Technologies a zmíněnou nadaci. Cílem projektu bylo zpřístupnit umělecká díla nevidomým prostřednictvím virtuální reality, speciálního softwaru a haptických rukavic.
S Touching Masterpieces se Geometry Prague dostala do finále také v dalších kategoriích – tři želízka má v kategorii Digital Craft, po dvou v kategoriích Design a Brand Experience & Activation a jedno v Innovation. Celkem má nyní osm nominací.
Do finále se dále dostala práce agentury Y&R Prague. Svou nominaci v již vyhlášené kategorii Health & Wellness, kde soutěžila s kampaní Mamma Beer, v ocenění neproměnila, nicméně i nadále zůstává ve hře. V současnosti má šest nominací, a to jednak s kampaní pro magazín Reportér, jednak s reklamním spotem pro Post Bellum. Tři vizuály pro Reportér získaly nominaci v kategorii Print & Publishing a čtyři v kategorii Industry Craft.
Reklamní spot pro organizaci Post Bellum zaujal porotu v kategorii Film Craft, a to v oblasti sound designu.
Dění v Cannes sledujeme také v naší reportáži, kterou průběžně doplňujeme zde.
-stk-