Do Nielsen Admosphere přichází Libuše Paterová

čtvrtek, 7. června 2018, 07:28 Aktuality, Výzkum, Lidé MediaGuru

Do výzkumné agentury Nielsen Admosphere v červnu nastoupila Libuše Paterová.

Libuše Paterová, foto: Nielsen Admosphere

Libuše Paterová, foto: Nielsen Admosphere

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere od 1. června 2018 rozšiřuje svůj Research & analysis tým o novou senior research manažerku Libuši Paterovou. Jejím hlavním zaměřením je kvalitativní výzkum.

Libuše Paterová působí v oblasti výzkumu více než dvacet let. Na začátku kariéry se věnovala obchodnímu rozvoji projektu MML-TGI, následně řešila s vlastním výzkumným týmem Ad Hoc projekty, jejich designování, realizaci a zejména strategickou interpretaci jejich výsledků.

Absolvovala obor Antropologie na Přírodovědecké fakultě UK v Praze.

-stk-