Geometry a Y&R získaly v Cannes dalších pět cen
Y&R si připsala v Cannes ještě tři bronzové ceny, Geometry má stříbro a bronz.
![Zdroj: FB Cannes Lions](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/4603/canneslions.jpg)
Zdroj: FB Cannes Lions
Dalších pět cen na festivalu Cannes Lions vybojovaly české agentury, celkem jich tedy už mají sedm. Tři bronzy získala agentura Y&R, stříbro a bronz agentura Geometry.
Geometry Prague opět bodovala se svým projektem Touching Masterpieces, s nímž už získala bronz kategorii Health & Wellness. Nyní k tomu přidala dvě ocenění v kategorii Digital Craft, konkrétně stříbro v podkategorii Innovative Use of Technology a bronz za Technological Achievement in Digital Craft.
Agentura Y&R si ke svému stříbru v kategorii Print & Publishing za kampaň pro magazín Reportér připsala ještě tři bronzy. Dva z nich si se zmíněnou kampaní vysloužila v kategorii Industry Craft.
![Reportér - Questioning Neo-nazism od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/4512/reporter_questioningneonazism.png)
Reportér - Questioning Neo-nazism od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions
![Reportér - Questioning Radicalism od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/4513/reporter_questioningradicalism.png)
Reportér - Questioning Radicalism od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions
![Reportér - Questioning War od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/4514/reporter_questioningwar.png)
Reportér - Questioning War od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions
Poslední z ocenění obdržela Y&R v kategorii Film Craft za sound design k reklamnímu spotu organizace Post Bellum.
Dění v Cannes sledujeme také v naší reportáži, kterou průběžně doplňujeme zde.