H&M otevře v Myslbeku nový koncept prodejny

středa, 27. června 2018, 07:20 Retail, Aktuality MediaGuru

Svůj první vlajkový obchod otevře H&M v Nákupní galerii Myslbek v Praze koncem června.

Zdroj: H&M

Zdroj: H&M

Módní řetězec H&M otevře 30. června svou rekonstruovanou prodejnu v Nákupní galerii Myslbek v Praze. V nové podobě se stane oficiálně první flagship prodejnou této značky v České republice.

Vlajková prodejna představuje největší obchod v nejlepší lokalitě s kompletním sortimentem, který značka H&M nabízí. „Prostor se zvětšil z původních 2400 m2 na 3500 m2,“ uvedl Lukasz Janowski, area manažer H&M pro Českou republiku.

Na této ploše budou nabízeny dámské, pánské i dětské kolekce oblečení a doplňků, H&M Beauty i H&M Home. „Přidali jsme také koncepty Sport Men, Divide Gray Girl či Home Kids a zvětšili oddělení Beauty. Nadále budeme samozřejmě, jako jediná prodejna v České republice, nabízet všechny exkluzivní kolekce Studio, Conscious Exclusive nebo Designer,“ popsal Janowski.   

„Nová prodejna je plánována podle nejnovějších standardů pro vlajkový obchod,“ vysvětlila za H&M Aleksandra Tarkowska a dodala: „Interiér bude tvořit kombinace přírodních materiálů: dřeva, oceli a kamene, například mramoru či vápence. Prostor bude čistý a světlý se spoustou kvalitních prvků, jako jsou zrcadla, leštěná ocel a LED světelné elementy. Vytvořili jsme speciální dekorativní lampy a další světelné efekty.“

Součástí vlajkové prodejny budou zrcadla, foto: H&M.

Součástí vlajkové prodejny budou zrcadla, foto: H&M.

Pohled do zkušebních kabinek, foto: H&M

Pohled do zkušebních kabinek, foto: H&M

Nové osvětlení vlajkové prodejny, foto: H&M

Nové osvětlení vlajkové prodejny, foto: H&M

Otevření prodejny bude doprovázet DJ. Pro prvních 150 zákazníků je připravená dárková karta v hodnotě 500 Kč a pro prvních 200 platících zákazníků i malý dárek.

H&M má na českém trhu necelou padesátku prodejen, kromě toho zde provozuje i e-shop. Patří do skupiny H&M, jež dále vlastní také značky COS, Weekday, Cheap Monday, & Other stories, Monki, Arket a letos oznámenou Afound. Přítomná je na 69 trzích, kde provozuje přes 4700 obchodů. Na 43 trzích je přítomna i online.

-stk-