![Zdroj: H&M](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/4673/hm_flagshipstore_4.jpg)
Zdroj: H&M
Módní řetězec H&M otevře 30. června svou rekonstruovanou prodejnu v Nákupní galerii Myslbek v Praze. V nové podobě se stane oficiálně první flagship prodejnou této značky v České republice.
Vlajková prodejna představuje největší obchod v nejlepší lokalitě s kompletním sortimentem, který značka H&M nabízí. „Prostor se zvětšil z původních 2400 m2 na 3500 m2,“ uvedl Lukasz Janowski, area manažer H&M pro Českou republiku.
Na této ploše budou nabízeny dámské, pánské i dětské kolekce oblečení a doplňků, H&M Beauty i H&M Home. „Přidali jsme také koncepty Sport Men, Divide Gray Girl či Home Kids a zvětšili oddělení Beauty. Nadále budeme samozřejmě, jako jediná prodejna v České republice, nabízet všechny exkluzivní kolekce Studio, Conscious Exclusive nebo Designer,“ popsal Janowski.
„Nová prodejna je plánována podle nejnovějších standardů pro vlajkový obchod,“ vysvětlila za H&M Aleksandra Tarkowska a dodala: „Interiér bude tvořit kombinace přírodních materiálů: dřeva, oceli a kamene, například mramoru či vápence. Prostor bude čistý a světlý se spoustou kvalitních prvků, jako jsou zrcadla, leštěná ocel a LED světelné elementy. Vytvořili jsme speciální dekorativní lampy a další světelné efekty.“
![Součástí vlajkové prodejny budou zrcadla, foto: H&M.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/4670/hm_flagshipstore.jpg)
Součástí vlajkové prodejny budou zrcadla, foto: H&M.
![Pohled do zkušebních kabinek, foto: H&M](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/4671/hm_flagshipstore_2.jpg)
Pohled do zkušebních kabinek, foto: H&M
![Nové osvětlení vlajkové prodejny, foto: H&M](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/4672/hm_flagshipstore_3.jpg)
Nové osvětlení vlajkové prodejny, foto: H&M
Otevření prodejny bude doprovázet DJ. Pro prvních 150 zákazníků je připravená dárková karta v hodnotě 500 Kč a pro prvních 200 platících zákazníků i malý dárek.
H&M má na českém trhu necelou padesátku prodejen, kromě toho zde provozuje i e-shop. Patří do skupiny H&M, jež dále vlastní také značky COS, Weekday, Cheap Monday, & Other stories, Monki, Arket a letos oznámenou Afound. Přítomná je na 69 trzích, kde provozuje přes 4700 obchodů. Na 43 trzích je přítomna i online.
-stk-