Společnost Hollandia podporuje kampaní svou produktovou novinku – řadu jogurtového smoothie Balance. Se sloganem „Jídlo převlečené za pití“ ji komunikuje na internetu, v outdooru a také rádiu. V tisku ji doplňují PR aktivity. „K propagaci využíváme také ochutnávky v retailu, účastníme se různých eventů se samplingem a samozřejmě nezapomínáme ani na zasílání newsletteru a proma na našem webu, FB a instagramu,“ popisuje Jan Škoda, corporate PR & marketing manager společnosti Hollandia.
Smoothie Balance je na trhu k dostání ve čtyřech variantách, kombinující ovoce a zeleninu: (a) zázvor, banán, červená řepa, (b) konopné semínko, dýně, maracuja, avokádo, (c) pomeranč, jablko, banán, (d) špenát, jablko, hruška, banán. Poslední jmenovaná získala první místo v kategorii „Jogurtové smoothies“ v hodnocení Mlékárenského výrobku roku 2018.
-stk-