Mall.TV odstartuje na podzim, asi kolem října

úterý, 12. června 2018, 11:55 TV MediaGuru

S osmnáctičlenným redakčním týmem a náklady v řádu desítek milionů korun ročně počítá televize Mall.TV.

Lukáš Záhoř, foto: Mall Group

Lukáš Záhoř, foto: Mall Group

Připravovaná internetová televize skupiny Mall má pod názvem Mall.TV zahájit letos na podzim. Možný termín je kolem října. Vyplynulo to ze slov šéfproducenta televize Lukáše Záhoře v rozhovoru s Jánem Simkaničem na úterní konferenci Content First. Přesný termín spuštění ale uveden nebyl.

Záhoř posluchačům mj. řekl, že náklady na připravovanou televizi se pohybují v řádech desítek milionů korun ročně. Televize má přilákat k produktům Mall další zákazníky a stávajícím zákazníkům nabídnout zábavu.„Slibujeme si od toho, že obsah přinese nové zákazníky a stávajícím zákazníkům přineseme takovou zábavu, aby trávili delší čas v rámci produktů Mall Group," přiblížil Záhoř.

Mall.TV chce stavět na třech obsahových pilířích: seriálové tvorbě (cca čtyři seriály ročně), publicistice a infotainmentu a třetí část výroby mají představovat produktová videa (rozcestníky, nákupní rádce atp.). „Pořady a seriály slouží zábavě, produktová videa jsou servisní složka, která je rozprostřena v rámci aktivit Mall Group," popsal Lukáš Záhoř.

Redakční tým čítá asi 18 lidí plus další externisté. Už dříve skupina oznámila, že v přípravě jsou pořady Veroniky Koko Kokešové, Adama Gebriana, Jardy Konáše, Romana Vaňka nebo Pavla Zuny. Všichni prošli televizí Stream.cz. Spolu s nimi ze Stream.cz přicházejí dramaturgové Jakub Klingohr a Andrea Maloveczká, scenáristé Luděk Staněk či Karel Spěšný.

Lukáš Záhoř si uvědomuje, že situace na mediálním trhu se v posledních letech dramaticky změnila a získat pozornost uživatelů je stále těžší. „Nechceme vyrábět vatu, ale obsah, který tu není a nabízet ho z nějakého úhlu. Jdeme do toho odpovědně, ale nelze předpokládat, že tady během půl roku vyjede raketa, trh je saturovaný," uvedl.

Je zároveň přesvědčen, že náklady na videa lze zaplatit z prodeje videoreklamy, product placementu a partnerství. Obchod Mall.TV má na starosti Juraj Felix.

-mav-