
Zdroj: Repro YT Mattoni
Minerální voda Mattoni uvedla v červnu novou limitovanou edici s etiketami, jejichž autorkou je Míla Fürstová. Ta na nich zpracovala sen chlapce Heinricha Mattoni, který se stal skutečností. Jedná se tak o další spolupráci grafičky se společností Karlovarské minerální vody, pro kterou předtím navrhla novou podobu orlice u dálnice D1 poblíž Velkého Meziříčí.
Etikety jsou provedeny ve třech barevných variantách, odlišující tři perlivosti Mattoni – červená patří perlivé, zelená jemně perlivé a modrá neperlivé. K vidění budou na skleněných lahvích 0,33 l a PET lahvích 1,5 l.

Limitovaná edice Mattoni od Míly Fürstové, zdroj: KMV
Rozpohybovaný motiv etikety se propsal také do nového televizního spotu, který byl nasazen 18. června na stanicích Nova, Prima, ČT2, Barrandov, Óčko a Atmedia. Poběží až do 29. července. Dále ho doplní komunikace na internetu.
Na kampani se podílelo postprodukční studio MagicLab a režisér Peter Hirjak.
-stk-