Společnost mBank představila nový koncept své pobočky. Byť se ve své strategii i nadále spoléhá především na online, chce vyjít podobou svého kamenného zastoupení vstříc současných požadavkům zákazníků. Ti na pobočky chodí o poznání méně, zato jsou ale při své návštěvě náročnější. „Chceme, aby naše pobočky byly moderní, funkční a příjemné pro naše klienty,“ uvedl Paweł Kucharski, generální ředitel mBank.
Nové pobočky mají působit moderním, svěžím a vzdušným dojmem. Pracují s dřevěnou podlahou a bílou barvou nábytku i zdí, z níž vystupuje barevné logo mBank. Kromě otevřené obslužné zóny se na pobočce nacházejí i uzavřené diskrétní zóny, které jsou odděleny skleněnou stěnou a opticky odlišeny žluto-modrou barevnou kombinací. Součástí pobočky je také samoobslužný terminál. „Zjistili jsme, že terminál používá především starší klientela, a té spíše než tablety vyhovuje velký stolní počítač s klávesnicí,“ vysvětlil tiskový mluvčí banky Pavel Vlček. Pro děti je zde zase speciální „bankomat“, dále je pro zákazníky připravena voda a káva.
V současnosti má mBank 24 svých poboček, z toho 11 finančních center a 13 mKiosků, které jsou určené pro akvizici klientů a rychlý servis. Redesignem prošlo už pět z nich. Kromě toho je přítomna v rámci strategického partnerství s finančně poradenskou společností Broker Consulting na dalších 40 místech po celé republice, tzv. OK pointech. Do konce roku bych jich mělo být 50, celkem by jich mělo být do budoucna 100.
-stk-