Ondřej Bartůněk je digital director agentury Mindshare

úterý, 19. června 2018, 15:20 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Ondřej Bartůněk přechází ze společnosti Adform, má se zaměřit na programatické systémy.

Ondřej Bartůněk, foto: Mindshare

Ondřej Bartůněk, foto: Mindshare

Ondřej Bartůněk nastoupil od pondělí 18. června na nově vytvořenou pozici digital director do mediální agentury Mindshare, která je součástí GroupM a WPP.

Bartůněk přichází ze společnosti Adform, z pozice platform solutions lead, Czech Republic, Turkey & UAE, kde měl na starosti především vedení regionálních konzultantských týmů, současně byl zodpovědný za rozvoj technologických řešení pro dodavatele reklamy a konzultace předních zákazníků společnosti na straně zadavatelů i dodavatelů reklamy. Do společnosti má přinést odbornou znalost zejména programatických systémů pro nákup i prodej reklamy (DSP a SSP), včetně znalosti data management platforem (DMP).

-mav-