
Klíčový vizuál letní kampaně značky Pepsi, zdroj: PepsiCo
Značka kolového nápoje Pepsi spouští od června letní retro kampaň s mottem „Pepsi pro všechny generace“, s níž si připomíná 25 let na českém trhu a 125 let od doby, kdy vznikla. Do minulosti se podívá prostřednictvím popových ikon, jako je Michael Jackson a Britney Spears, kteří se objeví na limitované edici plechovek.
„Letošní kampaní chceme potěšit nejen fanoušky, kteří si ikony populární hudby dobře pamatují. Žít život naplno v každém okamžiku je společnou hodnotou všech lidí bez rozdílu věku, proto věříme, že chytne za srdce i ty nejmladší,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi ČR.

Limitovaná edice Pepsi s Britney Spears a Michaelem Jacksonem, zdroj: PepsiCo
Kampaň poběží v televizi na stanicích skupiny Prima. Dále bude k vidění na internetu, kde značka plánuje řadu aktivit a soutěží na svém Facebooku a Instagramu. Rovněž zapojí i vybrané české a slovenské influencery.
Součástí bude i oblečení v retro stylu, aktivity v místě prodeje a třetí ročník roadshow Souboj chutí, při níž budou zájemci na různých zastávkách po republice testovat chutě dvou světových značek kolových nápojů v ČR. Prvkem, odkazujícím na retro kampaň, pak bude možnost hlasujících určit, k jaké generaci se vzhledem ke svému věku hlásí.

V rámci kampaně uvede Pepsi také oblečení v retro stylu, zdroj: PepsiCo.
Pod kampaní je podepsána agentura Mark BBDO. Digitální část má na starosti Etnetera Motion. Produkci zajišťuje společnost ritual communication.
-stk-