Seznam.cz: Každý rok natočíme minimálně čtyři hrané seriály

pátek, 29. června 2018, 10:30 Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Seznam.cz chce každý rok představit minimálně čtyři hrané seriály, kromě toho má v plánu desítky nových pořadů.

Zdroj: Stream.cz

Zdroj: Stream.cz

Společnost Seznam.cz připravuje 30 až 40 nových pořadů. Každý rok chce také realizovat minimálně čtyři hrané seriály. „Jeden seriál bude vždy spíše městský, jeden více mainstreamový. Snaha je mít paralelně ženský i vyloženě mužský seriál,“ řekl na setkání společnosti s kreativními agenturami Daniel Strejc, šéfproducent hrané tvorby na Stream.cz.

Takovým „ženským“ pořadem je kupříkladu každodenní seriál Kadeřnictví, který Stream.cz vysílá od 14. května. Tím „mainstreamovým“ bude připravovaný seriál Hasičárna Telecí, který bude poprvé uveden v září letošního roku. Seriál bude z prostředí venkovského hasičského sboru, který svou činnost využívá spíše jako zastírací manévr pro výčep. „Hasičárna Telecí se se svou stopáží i výpravou už blíží televizní produkci,“ přiblížil Daniel Strejc. Tomu odpovídá i herecké obsazení, kde figurují známá jména jako Bolek Polívka, Norbert Lichý, Jan Vlasák nebo Adéla Gondíková. Navíc každý nový seriál bude mít premiéru nejprve na Seznam TV a až poté bude nasazen na Stream.cz.

Do budoucna by chtěl Strejc natočit například seriál z prostředí chatařské osady, fotbalového televizního studia, o České republice 2028, skečový seriál z Ostravska či pořad o cestě Tomáše Kluse na vrchol. „Rovněž přemýšlíme i o tom, že bychom pořídili zahraniční i české filmy, a postupně tak budovali digitální knihovnu, která bude zdarma,“ prozradil Strejc.

Seznam.cz nabízí široké možnosti pro zadavatele 

Pro nově vznikající pořady nabízí Seznam.cz celou šíři možností pro partnery, například formou product placementu. „Product placement nemůže fungovat izolovaně, musí se rozkošatit, aby dával smysl,“ vysvětlil Daniel Strejc a ilustroval to na příkladu spolupráce s energetickou společností E.on na již zmíněné Hasičárně Telecí. V něm bude propagována soutěž E.on Energy Globe, oceňující projekty a nápady, které přispívají k ochraně životního prostředí a úspoře energie. Z tohoto důvodu je hasičský vůz, což je ve skutečnosti převlečený pojízdný výčep, poháněn na solární energii. „V průběhu seriálu budeme soutěž několikrát připomínat, a to dokonce i v době jejího vyvrcholení. Z Adély Gondíkové jsme také vytvořili ambasadorku, která bude figurovat v komunikaci soutěže a vyhlašování vítězů bude i moderovat. Upravený vůz poté budeme firmě půjčovat na firemní akce, a zároveň s ním chceme vyrazit i na festivaly,“ popsal Strejc. 

Ukázka hasičského vozu z připravovaného seriálu Hasičárna Telecí, foto: MediaGuru.cz

Ukázka hasičského vozu z připravovaného seriálu Hasičárna Telecí, foto: MediaGuru.cz

Vedle hrané tvorby však Seznam.cz nabízí zapojení i do tvorby ostatních pořadů, kterých v současnosti připravuje čtyři desítky, mimo jiné cyklus Černota o odvrácené straně Prahy nebo Vetřelci a Plameňáci o sochách a monumentech ve veřejném prostoru. V pořadech nabízí nejen product placement, ale vyrobí je i na míru. Tímto způsobem vznikla třeba série Grill Hunters pro řetězec Penny Market.

Pořad je možné umístit nejen na Stream.cz, ale i na Seznam Zprávy, což je případ rozhovorů Kam to bude?, v nichž redaktor Adam Junek zpovídá za volantem významné osobnosti českého byznysu.

„Také jsme přišli s produktem Seznam Native, s nímž jsme schopni pro klienta vyrobit speciální obsah na míru, tak jsme připravili například speciál o historii rodiny Gettyů pro HBO. Příběh jedné z nejbohatších rodin historie dočetlo do konce 3/4 ze zhruba 50 tisíc čtenářů,“ popsala Anna Davídková, jež má v Seznam.cz na starosti obsahové spolupráce. Další takový počin vznikl ve spolupráci se společností Microsoft, která se dlouhodobě zaměřuje na digitalizaci trhu.

Ukázka Seznam Native pro HBO, zdroj: Seznam.cz

Ukázka Seznam Native pro HBO, zdroj: Seznam.cz

Ukázka Seznam Native pro Microsoft, zdroj: Seznam.cz

Ukázka Seznam Native pro Microsoft, zdroj: Seznam.cz

„Naší výhodou je, že dokážeme obsah propsat do různě zacílených médií, kde obsah sami tvoříme. Pro Českou spořitelnu a její kampaň Neratov jsme tak na portále ProŽeny.cz připravili lidský příběh plný emocí, na Novinky.cz zase reportáž o neratovském pivovaru, na Stream.cz jsme to pojali jako tipy na výlet a na Seznam Zprávy jsme Neratov zařadili do pořadu Z davu ven,“ dodala Anna Davídková. Spolupráce s partnery se však neomezuje jen na internet, propsat se může i do televize nebo do nově získaných rádií Classic Praha a Expres FM.

-stk-