Staropramen podporuje kampaní nealko novinku Cool

pátek, 8. června 2018, 11:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivovary Staropramen rozšiřují řadu Cool nealko o příchuť Okurka a Limetka.

Cool nealko Okurka a Limetka, zdroj: Pivovary Staropramen

Cool nealko Okurka a Limetka, zdroj: Pivovary Staropramen

Pivovary Staropramen přinášejí další příchuť do své řady Cool nealko. Ke třem stávajícím příchutím (Grep, Lemon, Bezový květ a Lemongrass) přidávají letos Okurka a Limetka. Novinku podpoří reklamní kampaň v místě prodeje, na internetu a v televizi. Objeví se také na festivalech, například na Letní Letné, Avon pochodu či Burger Festu.

Staropramen tak reaguje na rostoucí spotřebu pivních mixů. Podle dat agentury Nielsen se jich v maloobchodě prodalo 219 tisíc hektolitrů, zatímco v roce 2016 to bylo 172 tisíc hl. Celou kategorii táhnou hlavně nápoje bez obsahu alkoholu. Jejich prodeje v obchodních řetězcích stouply meziročně o 69 %.

„Popularita nealkoholických pivních mixů roste už několik let. Zatímco ještě před dvěma lety převažovaly prodeje varianty s nízkým obsahem alkoholu, loňský rok už byl jasně ve znamení nealko mixů,” vysvětluje Tereza Bialožytová, manažerka značky Cool.

Pivní mixy přicházejí na český trh převážně v plechovkách, které jsou v posledních pěti letech nejrychleji rostoucím segmentem. V roce 2013 se v ČR prodalo v plechu 10 % veškerého piva, v loňském roce už 15 %.

-stk-