Značka Frisco, jež ve své komunikaci cílí především na ženy, v nové kampani nabádá k častějšímu setkávání s kamarádkami.
Idea kampaně vychází z průzkumu, ukazující, že více než polovina žen se ve srovnání s dobou před třemi až pěti lety s kamarádkami vídá méně často, a to zejména kvůli přibývajícím povinnostem a závazkům. Téměř 70 % by se však chtělo setkávat častěji. „Novou kampaní proto chceme ženy povzbudit a podpořit v tom, aby dávaly také přednost svým zájmům a šly se odreagovat ven s kamarádkami, a tento čas si s nimi jako vždy maximálně užily,“ přibližuje Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie.
Kampaň se zaměřuje především na sociální sítě – Facebook, Instagram a YouTube –, kde bude k vidění tříminutový spot natočený ve stylu docu-reality show. Na něj naváže spolupráce s vydavatelstvím Burda Praha a jejich tituly Marianne a Svět ženy, kde bude možné do 12. července zapojit se do soutěže a vyhrát speciální den strávený s kamarádkami. Tituly soutěž podpoří i na svých webech a profilech na sociálních sítích.
Kampaň doplňuje aktivity s influencerkami 3v1, Jitkou Nováčkovou, Flabgee a dalšími. 3v1 myšlenku podpořily natočením videa, ve kterém ukazují nejčastější výmluvy, kvůli kterým holky setkání s kamarádkami často odkládají. Jitka Nováčková a Flabgee se zaměřily na překvapení, které svým kamarádkám připravily.
Pod kampaní je podepsána agentura Triad Advertising. Produkci zajistila společnost GoodieBaddie ve spolupráci s režisérem Michalem Kováčem.
-stk-