Glami ze skupiny Miton vstoupilo do dalších tří zemí

středa, 18. července 2018, 12:25 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Módní vyhledávač Glami se díky akvizici dostal do Řecka a zároveň vstoupil do Turecka a Ruska.

Tomáš Hodboď, foto: Glami

Tomáš Hodboď, foto: Glami

Český módní vyhledávač Glami rozšiřuje svůj záběr v zahraničí. V Řecku kupuje největší tamější vyhledávač módy Ntynomai.gr. Zároveň se rozšířilo do Turecka a Ruska. V současnosti tak působí v jedenácti zemích.

„Počet nových zemí a jejich podíl na obratu Glami bude narůstat. V Česku jsme celou službu vyladili a naučili se, jak úspěšně expandovat. Příští rok bude zahraničí tvořit již více než tři čtvrtiny celého obratu. Při plánování další expanze se už díváme i za hranice Evropy,” říká Tomáš Hodboď, ředitel Glami, který předtím založil a vedl největší český cenový srovnávač Heureka.cz.

„Řecké Ntynomai.gr je s 600 000 uživateli měsíčně největším hráčem se stovkami partnerských e-shopů, proto nám dávalo smysl projekt koupit a rebrandovat na Glami. Naším cílem zde je nyní počet měsíčních uživatelů rychle ztrojnásobit díky lepším funkcím,” dodal Hodboď.

Zdroj: Glami

Zdroj: Glami

Ambicí Glami je údajně přinést letos partnerským obchodům ve třech nových zemích obrat v hodnotě 500 milionů Kč.

Glami patří mezi tři největší firmy v současném portfoliu skupiny Miton. Firma zaměstnává přes sto lidí, převážná většina působí v pražské centrále. Na všech trzích přináší Glami partnerským obchodům každý měsíc obrat převyšující 11 milionů eur.

-mav-