Mafra vloží obsah Playtváku pod iDnes, zavádí iDnes Kino

úterý, 31. července 2018, 22:30 Internet & Mobil MediaGuru

Mediální skupina Mafra sjednocuje od začátku srpna své videoplatformy a zavádí novou značku iDnes Kino.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Mediální skupina Mafra mění strategii v tvorbě online videa a od 1. srpna 2018 zastřešuje veškeré své videoplatformy pod stěžejní značku iDnes.cz. Hraná tvorba má být uváděna pod novým brandem iDnes Kino, oznámila Mafra v oficiální zprávě.

Změny se dotknou především videoportálu Playtvák.cz, který dosud produkoval seriály jako Single Lady, Single Man, Vesničan a další. Nově se stane produkční organizací pro iDnes Kino, pro který má rovněž připravovat i seriálovou tvorbu. Nově vzniklý obsah ale už nebude na stránky Playtváku umísťován.

Zpravodajské pořady a publicistické i zábavné formáty webu Playtvák.cz se mají stát součástí obsahu videoportálu iDnes.tv, který vytváří tým pod vedením Naděždy Petrové, šéfredaktorky iDnes.cz.

Podle Štěpána Košíka, předsedy představenstva skupiny Mafra, nemají změny vést k potlačení online videa v rámci aktivit mediální skupiny. „Kvalitní zpravodajský i zábavný videoobsah patří mezi naše dlouhodobé strategické cíle,“ sdělil Košík.

Videoportál Playtvák.cz spouštěla Mafra před třemi roky, v létě 2015.  Od počátku se zaměřil na nezpravodajská videa. Měl vytvářet konkurenci zejména pro Stream.cz konkurenční společnosti Seznam.cz. V letošním červnu představovala návštěvnost webu Playtvák.cz 750 tisíc reálných uživatelů.

-mav-