Milka mění po více než 20 letech své logo

sobota, 4. srpna 2018, 07:47 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka Milka pracuje v novém logu s kapkou mléka. Ikonická fialová kráva se na obale otočí.

Nový obal značky Milka, zdroj: WUV.de

Nový obal značky Milka, zdroj: WUV.de

Značka Milka z portfolia společnosti Mondelēz International mění po více než 20 letech své logo. Uvedl to německý oborový portál WUV.de.

Změn doznal v novém logu samotný font, který se bez dosavadního stínování zploštil a jehož „tekutý dojem“ posílila tečka nad i ve tvaru kapky mléka. Výraznější změny se dotkly ikonické fialové krávy, která na obalech mění svou pozici i orientaci a již neponese na svém těle název Milka. Alpská krajina se nově rozprostře po celé šíři obalu. Nutriční hodnoty by měly být přehlednější a čitelnější.

Změna obalů a loga značky Milka, zdroj: WUV.de

Změna obalů a loga značky Milka, zdroj: WUV.de

Kromě grafického provedení obalu se mění i jeho materiál. Lesklou fólii nahradí matná, jež má dodat čokoládě sametový vzhled.

Změnou loga i obalů chce Milka dosáhnout lepší viditelnosti v místě prodeje a odlišení se od konkurence.

První čokoláda, která se v novém obalu objeví, bude novinka Milka Peanut Crisp. Po ní budou naásledovat i další výrobky.

-stk-