
Jana Gerle, zdroj: LinkedIn
B2B komunikaci ve společnosti O2 Czech Republic má nově na starosti Jana Gerle. Její úlohou je posílit pozici O2 u zákazníků z řad firem a podnikatelů. „O2 má stabilní a nezpochybnitelnou pozici u firemních zákazníků a není třeba zmiňovat, že nejde pouze o mobily, ale primárně o internetové připojení a IT řešení. Úlohou B2B komunikace je posílit rovnítko mezi firmami, podnikateli na českém trhu a O2,“ uvádí Jana Gerle ke své nové funkci. Reportovat bude Davidu Danešovi, jenž od února letošního roku vede marketingovou komunikaci.
Její aktuální pracovní náplní v O2 je komunikace s firemními zákazníky. „Naším cílem je potvrdit postavení O2 jako jedničky u firem a podnikatelů, nastavit a implementovat komunikační strategii, včetně nových primárně digitálních kanálů. Prvním projektem, na kterém jsem v O2 spolupracovala, je komunikace otevření nového datového centra, která stojí na virtuální realitě. U O2 jako u technologického lídra se totiž nabízí využití nových a netradičních prvků,“ vysvětluje Jana Gerle.
Jana Gerle se v oblasti B2B pohybuje na různých pozicích téměř 20 let. Poslední tři roky řešila B2B komunikaci u operátora T-Mobile a Telekom pro Českou i Slovenskou republiku.
-stk-