Vodafone v kampani nabízí mladým práci budoucnosti

úterý, 31. července 2018, 10:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Přes platformu #jetovtobě dá Vodafone mladým zájemcům možnost vyzkoušet práci marsonauta nebo pilota záchranářského dronu.

Vodafone nabízí práci budoucnosti, foto: Patrik Klema.

Vodafone nabízí práci budoucnosti, foto: Patrik Klema.

Vodafone spouští novou kampaň přes svou platformu #jetovtobě, prostřednictvím které již tři roky oslovuje mladé lidi do 26 let a snaží se rozvíjet jejich potenciál. Letos se zaměřuje na práci budoucnosti.

Mladí zájemci si tak budou moci vyzkoušet zaměstnání, jako je pilot monitorovacího záchranářského dronu, kdy budou s Janem Mittnerem a vodní záchrannou službou budou zkoušet pomocí dronu urychlit záchranu tonoucích. Další možností bude pod dohledem návrhářky Ivy Odivi Burkertové připravit návrh a realizaci kolekce v oboru smart fashion designer. Ta bude následně prezentována na Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. Profesionální tým hráčů eSuba založí s Vodafonem akademii pro budoucí pro-gamery, která vycvičí nové hráče a umožní jim zažít to, jaké je to být členem profesionálního gamingového týmu. Spolu s vědcem Janem Lukačevičem se jiná skupina vybraných nadšenců stane Marsonauty, kteří budou simulovat podmínky na Marsu a pokusí se v tomto prostředí vypěstovat zeleninu.

Celou kampaň provází komunikace na stránkách Vodafonu a na webu www.jetovtobe.cz. Hlavním pilířem kampaně jsou však sociální sítě od Facebooku přes Instagram až po YouTube a další kanály, a to ať už společnosti Vodafone, nebo jejích jednotlivých ambasadorů. Vodafone se mimo jiné stal partnerem letošního ročníku festivalu Future Port Prague, který se uskuteční letos v září. Televize Óčko navíc doplní komunikaci pořadem o „future jobs“.

Pod kreativním konceptem je podepsána agentura McCann Prague v čele s group creative directorem Filipem Kuklou a digital creative directorem Martinem Svetlíkem. Natáčení spotu a příprava reklamních materiálů se uskutečnila v průběhu jedné červencové noci v industriálním prostoru bývalé papírny Perla ve Vraném nad Vltavou. Produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se ujal Matyáš Fára, finalista letošní soutěže Young Directors. Vizuály ke kampani na sociálních sítích fotil Patrik Klema z McCann Prague.

-stk-