Kofola vrací v prázdninové kampani robota Karla

pondělí, 6. srpna 2018, 14:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na květnovou kampaň navazuje Kofola o prázdninách, podporuje tři letní příchutě.

Foto: Kofola

Foto: Kofola

Robot Karel, kterého pro Kofolu zkonstruoval pražský Triad Advertising, se po květnovém kole vrací v prázdninové kampani. 

Kofola na začátku srpna uvedla tři televizní spoty, každý na jednu letní příchuť Kofoly. V krátkých vtipech se robot inspiruje tím, co ho naučili lidé v první vlně, a tak zkouší „jít za srdcem”, „roztočit s láskou svět” nebo „nechat přeskočit jiskru”.

Kampaň ale míří především na digitál. „Zatímco májová kampaň probíhala na Messengeru, kde s robotem komunikovalo přes půl milionu uživatelů a vyměnili si víc než 3,5 miliónů zpráv, srpnová se zaměřuje na Instagram,” uvedl kreativní ředitel Triadu Matouš Fridrich. Na facebookovém profilu se chystá i live-stream.

Zdroj: Kofola

Zdroj: Kofola

Zdroj: Kofola

Součástí kampaně jsou i OOH formáty (CLV, BB, BGB), které budou produktovou cestou představovat novinky Kofoly – půllitrovou lahev ostružinové Kofoly nebo ananasovou či grepovou příchuť v plechovkách.

Videa opět vznikla v produkci Nomad Films pod režisérskou taktovkou Jana Zajíčka. Média nakupuje Médea.

-mav-