Direct pojišťovna historicky poprvé přichází s imageovou kampaní, v níž se představuje jako „konečně normální pojišťovna“. Na běžných věcech ze života ukazuje, co je normální. Cílem je komunikovat poslání firmy – přinášet do pojišťovnictví normálně fungující řešení na základě zdravého selského rozumu.
„Každý z nás chce jíst jídlo bez zbytečné chemie nebo žít v tolerantním světě. Chceme, aby lidé věděli, že je normální chtít normální věci,“ vysvětluje brand manažerka Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Kampaň, jež startuje 21. září, poběží v televizi a na internetu. Reklamní spoty, které budou vysílány na stanicích skupiny Nova, jsou vystříhány z papíru a následně animované. Nasazeny budou dva třicetisekundové a jeden patnáctisekundový. Pro online média je určena speciální verze s kratší stopáží.
V první části reklamního spotu ukazuje Direct pojišťovna běžné normální věci, v druhé části byrokratické prostředí a přístup pojišťoven. „Použili jsme existující titulky z médií. Ty popisují konkrétní situace lidí, kteří s pojišťovnou neměli dobrou zkušenost. Na nich vysvětlujeme, že to v Direct pojišťovně děláme trochu jinak. Třeba, že na naší zákaznické lince nemáme automat a že telefon klientům v pracovní době vždy zvednou živí lidé. Nebo že našim klientům umožňujeme změnit smlouvu či odejít kdykoli budou potřebovat nebo chtít, nečekáme na žádná výročí. A to nám přijde normální,“ doplňuje Maťašeje.
Kreativní koncept připravila Direct Pojišťovna ve spolupráci s agenturou Brain One. Na tvorbě spotu se podílelo kreativní autorské duo Ové Pictures z Bratislavy. Produkci zajistila společnost Eallin. S mediálním plánováním pomáhá agentura Mindshare.
-stk-