LBM má kampaně na své značky Pařížská 17 a The Brands

pátek, 7. září 2018, 14:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Luxury Brand Management spustila podzimní kampaně značek Pařížská 17 a The Brands.

Foto: LBM

Foto: LBM

Společnost Luxury Brand Management (LBM) představila podzimní kampaně svých multibrandových butiků – dámského butiku Pařížská 17 a pánského módního prostoru The Brands. Autorem obou kampaní je slovenský fotograf Vratko Barcík.

Kampaň dámského multibrandového butiku Pařížská 17 má být založena na extravaganci, která se projevuje jak v líčení inspirovaném osmdesátými lety, tak dramatickým spojením kousků od značek z portfolia obchodu. Tváří kampaně je slovenská modelka Jasmina Tatyová.

Pařížská 17 concept store má v portfoliu značky: Alexander McQueen, Balenciaga, Givenchy, Chloé, Jil Sander, Roberto Cavalli, Saint Laurent, Stella McCartney, Tom Ford a Versace.

Foto: LBM

Foto: LBM

Kampaň butiku The Brands se naopak inspirovala industriální náladou a estetikou ulice. Fotografie odrážejí naladění zastoupených značek – klasická krejčovina a z ní vycházející pánský šatník se míchá se streetwearem.

The Brands má v portfoliu značky Alexander McQueen, Balenciaga, Dior Homme, Givenchy, Neil Barrett, Off-White, Saint Laurent, Tom Ford, Valentino, Vetements a Versace

Kampaň se objevuje v tisku, na internetu a na sociálních sítích.

Foto: LBM

Foto: LBM

-mav-