Media Bohemia začleňuje do Hitrádií Rádio Černá Hora
Síť Hitrádií se rozrůstá o významné východočeské Rádio Černá Hora.
Východočeské Rádio Černá Hora se v pátek 14. září promění v Hitrádio Černá Hora. Se změnou už dříve vyslovila souhlas Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Síť Hitrádií se tím rozšíří ve východočeském regionu, kde už provozuje Hitrádio Magic. Nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádia Černá Hora má posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-45 let.
Přípravy rebrandingu Rádia Černá Hora trvaly měsíce. Spolu s novým názvem a logem Hitrádio Černá Hora nasazuje nový zvukový obal, který se inspiruje zvukovým obalem sítě Hitrádií. Rádio Černá Hora je nejposlouchanějším regionálním rádiem ve východních Čechách (týdně 152 tis. posluchačů, denně 79 tisíc, zdroj: Radio projekt, 1+2Q/2018).
„Rebranding takto silně zavedené značky byl jedním z nejtěžších, které jsme v posledních letech připravovali. Velmi jsme zvažovali, kam až můžeme se změnami zajít tak, aby Hitrádio Černá hora ze změn vyšlo jako silnější, atraktivnější stanice,“ komentuje změnu Jan Neuman, programový ředitel Media Bohemia.
Zvukovou a vizuální změnou se nemá měnit programová filozofie rádia. „Zatímco síť Hitrádií používá již třetím rokem hlas Jana Maxiána, Hitrádio Černá Hora si ponechává jako staniční hlas Mariána Balatu. Hitrádiu Černá hora zůstane i vlastní slogan „Víc muziky“, kterým se bude lišit od ostatních Hitrádií,“ uvedla programová ředitelka sítě Hitrádií Markéta Rachmanová. Vizuální styl Rádia Černá Hora se ale přidá k ostatním Hitrádiím.
Rebranding Hitrádia Černá Hora odstartuje 14. září speciálním dnem, kdy se již po východních Čechách bude pohybovat tým, který rozveze posluchačům dárky „od srdce“. Dále bude podpořen velkou podzimní kampaní 10 nebo 10, v rámci které budou posluchači soutěžit o 200 tisíc Kč. On-air kampaň doplní billboardová kampaň na vybraných místech východních Čech.
Media Bohemia získala Rádio Černá Hora do svého vlastnictví loni a předloni, kdy postupně odkoupila podíly od dřívějšího majitele Martina Černého. Jednička komerčních regionálních rádií zároveň připravuje zjednodušení své struktury. Má se stát přímým vlastníkem několika dalších rádií, která teď vlastní zprostředkovaně. Vedle společnosti Radio Černá Hora II jde o firmy Rádio Dobrý den, AZ Radio a František Vostál. Ve všech uvedených společnostech je Media Bohemia už teď jediným vlastníkem.
-mav-