PR summit: Employer branding jako příležitost pro marketéry

pondělí, 3. září 2018, 08:15 Aktuality, PR MediaGuru

O současné situaci na trhu práce a o vztahu PR a HR se bude diskutovat na konferenci PR summit.

Na konferenci PR summit, která se koná ve středu 12. září 2018, vystoupí zástupci globálních firem s různými přístupy k HR a budování dobré pověsti firmy, jako jsou Microsoft, ČEZ nebo McDonald´s. Představí se i globální startup, společnost FlixBus. O employer brandingu promluví i zástupci společností Alza nebo Rohlík

Zaměstnanci Provident Financial jsou dle výzkumů spokojení. Lidé mimo firmu ale vnímají značku přes produkt a brand je tak spojen s negativními emocemi. Co s tím, naznačí HR ředitel Lukáš Polc. Změnu přístupu k HR představí i zástupce Policie České republiky.

Jak Češi vnímají jaderné elektrárny Dukovany a Temelín? A jak se jejich vztah k nim formoval? Petr Šuleř, vedoucí Útvaru jaderné komunikace, provede dlouhodobými komunikačními cíli a metodami.

Na pódiu se také setkají zadavatel i realizační agentura. O fungování spolupráce Pábení a Adastra a správném cílení na potřeby uchazečů promluví HR marketérka Šárka Bláhovcová a kreativní ředitelka Maru Kortanová.

Jan Kučmáš, prezident Výkonné rady APRA, porovná český a zahraniční trh PR služeb.

Globální trendy, strategie v oboru a pojmy jako Employer value proposition představí zahraniční řečník Karl-Johan Hasselström z Universum Global.

Jedním z témat PR Summitu jsou nová média. Luboš Tejkl představí za České Radiokomunikace streamování jako nástroj, který má zefektivnit a interní komunikaci. Jan Klusoň z Proudly a Michal Hardyn z VimVic.cz v panelové diskuzi sdělí, co se naučili při snaze nalézt a zachytit podstatu firem ve videoprezentacích. Petr Michl z Marketing Journal se zamyslí nad motivací a taktikou při náboru lidí s méně než nadprůměrnou mzdou. Mluvit se bude také o odlišném náboru generací Y a Z

Více informací o programu konference PR Summit je k dispozici na  internetových stránkách, kde je možné se také zaregistrovat.

-mav-