
Tomáš Matonoha ve spotu Sdružení dopravních podniků ČR
Agentura Saatchi & Saatchi ve spolupráci s kreativní produkční společností Yo'Mama připravily náborovou kampaň pro Sdružení dopravních podniků ČR. Potenciální uchazeče o práci řidičů autobusu oslovují skrze on-line videokampaň, ve které se objevuje herec Tomáš Matonoha.
Kampaň je určena pro dopravní podniky v osmi městech: Praze, Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Mariánských Lázních, Opavě, Pardubicích a Plzni. Potrvá celkem devět měsíců.
Kampaň ukazuje povolání řidiče jako záslužnou práci a samotné řidiče vykresluje jako „hrdiny všedních dní“. „Zvolili jsme stylizaci filmového traileru, který je divácky atraktivní a vtipně vykresluje řidiče nejen jako nějakého chlápka za volantem, ale jako hrdinu, který se každý den stará o naše pohodlí a bezpečí,“ vysvětluje Michal Kraus, předseda Sdružení dopravních podniků ČR.
-mav-