Grand Prix z Golden Drum veze Geometry a Y&R
Kampaň Touching Masterpieces od Geometry Global a série vizuálů pro magazín Reportér od Y&R získaly na Golden Drum nejvyšší ocenění.
Mezinárodní kreativní festival Golden Drum vyhlásil v pátek 19. října své vítěze. Mezi nimi bodovaly i české agentury. Nejvyšší ocenění – Grand Prix Golden Drum – si z Portorože odváží agentury Y&R a Geometry Global.
Geometry Global získala Grand Prix za svou kampaň Touching Masterpieces, kterou vytvořila pro společnost NeuroDigital, a to ve dvou kategoriích, a to v Digital & Mobile a Craft. Za stejnou práci ještě získala v kategorii Innovative stříbro.
Y&R si Grand Prix vysloužila v kategorii Print se svou sérií tiskových vizuálů pro magazín Reportér. Za vizuál Questioning Neo-nazism si připsala v kategorii Craft ještě zlato, za další dva vizuály – Questioning Radicalism a Questioning War – stříbro.
Zlaté ocenění bylo uděleno v kategorii Craft také Marku Partyšovi za jeho spot Jágrlama, který vytvořil pro organizaci Brontosauři v Himalájích.
Stříbro v kategorii Film si odnesla agentura Y&R za spot Příběh Roberta Hutyry pro Národní technické muzeum.
Agentura Y&R dále stříbrně bodovala v kategorii Integrated s kampaní Vesnice Neratov a v kategoriích Reach a Social good s kampaní Mamabeer.
Přehled českých vítězů na Golden Drum 2018
Cena |
Kategorie |
Kampaň |
Agentura |
Zadavatel |
Golden Drum Grand Prix |
|
Questioning neo-nazism |
Y&R Prague |
magazín Reportér |
Golden Drum Grand Prix |
|
Questioning radicalism |
Y&R Prague |
magazín Reportér |
Golden Drum Grand Prix |
|
Questioning war |
Y&R Prague |
magazín Reportér |
Golden Drum Grand Prix |
Digital & Mobile |
Touching Masterpieces |
Geometry Global |
NeuroDigital |
Golden Drum Grand Prix |
Craft |
Touching Masterpieces |
Geometry Global |
NeuroDigital |
Golden Drum |
Craft |
Questioning neo-nazism |
Y&R Prague |
magazín Reportér |
Golden Drum |
Craft |
Jágrlama |
Marek Partyš |
Brontosauři v Himalájích |
Silver Drum |
Film |
The Story of Róbert Hutyra |
Y&R Prague |
Národní technické muzeum |
Silver Drum |
Integrated |
Vesnice Neratov |
Y&R Prague |
Erste Bank Group |
Silver Drum |
Reach |
Mamabeer |
Y&R Prague |
Mamma Help |
Silver Drum |
Craft |
Questioning radicalism |
Y&R Prague |
magazín Reportér |
Silver Drum |
Craft |
Questioning war |
Y&R Prague |
magazín Reportér |
Silver Drum |
Innovative |
Touching Masterpieces |
Geometry Global |
NeuroDigital |
Silver Drum |
Social good |
Mamabeer |
Y&R Prague |
Mamma Help |
Nejúspěšnější agenturní sítí celého festivalu se stala McCann Worldgroup, nejúspěšnější agenturu potom bukurešťská agentura McCann. Přehled všech vítězů naleznete zde.
-stk-