Hamleys otevře v prosinci obchod na letišti, e-shop v létě

středa, 31. října 2018, 14:20 Aktuality, Retail MediaGuru

Hračkářství Hamleys plánuje v prosinci otevřít další pobočku na ruzyňském letišti, vlastní e-shop spustí v létě příštího roku.

Zdroj: FB Hamleys

Zdroj: FB Hamleys

Hamleys, jež od roku 2016 provozuje v bývalých prostorách ČSOB v pražské ulici Na Příkopě největší hračkářství v kontinentální Evropě, plánuje další rozšíření. V prosinci otevře na rozloze 100 m2 prodejnu na terminálu 2 na pražském letišti Václava Havla. Půjde tak o třetí pobočku původně britské značky, kterou na tuzemském trhu zastupuje společnost Inexad. Kromě obchodu v centru Prahy ještě od května outletovou prodejnu v Prague The Style Outlets. 

Hamleys vedle toho plánuje také spuštění vlastního e-shopu. „Rádi bychom ho spustili v létě příštího roku, ještě před vánoční sezónou,“ uvedl na dotaz MediaGuru.cz Pavel Čmelík, ředitel Hamleys a spolumajitel firmy Inexad. Na e-shop by měl být navázán věrnostní klub, kde si budou moci zákazníci sbírat body a uplatňovat je například na atrakce typu Benátský kolotoč, Zrcadlové bludiště, Závodní auta, Herna virtuální reality nebo Motýlí dům. 

Nyní Hamleys prodává malou část svého sortimentu přes Alza.cz. V současnosti se tak e-commerce podílí na celkovém obratu jednotkami procent. Výhodou online prostředí je podle Čmelíka možnost prezentovat hračky prostřednictvím videa a vysvětlit dopodrobna jejich výhody. 

Ve snaze posilovat své služby Hamleys na své prodejně Na Příkopě v říjnu otevřelo ve spolupráci se značkou Hami také kojenecký koutek se zázemím „Poskytování nadstandardního zákaznického servisu je pro nás prioritou a věříme, že podpora kojení je tím správným krokem,“ dodal Pavel Čmelík s tím, že cílem je, aby v Hamleys trávili rodiče se svými dětmi co nejvíce času. Průměrná návštěva maminek v Hamleys je přibližně dvě hodiny. 

Vizí naší společnosti je přinášet dětem zdraví prostřednictvím výživy, proto jsme se rozhodli vytvořit tento koutek, kde maminky mohou své děti nejen nakojit, ale i ohřát jim příkrm, přebalit nebo nechat je si pohrát,“ vysvětlila Simona Lišková, marketingová ředitelka společnosti Nutricia, do jejíhož portfolia značka Hami patří. 

-stk-