Sklik umožňuje inzerentům vynechat tzv. dezinformační weby
Seznam.cz se rozhodl garantovat zadavatelům reklamy to, že se jejich sdělení neobjeví na "nevhodných" webech.
![Foto: Seznam.cz](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6091/seznam-cz-foto.jpg)
Foto: Seznam.cz
Inzerenti, kteří využívají reklamní sítě Sklik, provozovanou společností Seznam.cz, mohou vyloučit konkrétní domény a zajistit si tak to, že se jejich reklama zobrazuje jen tam, kde si přejí. Pomocí jednoho zaškrtávacího políčka v nastavení kampaně zajistí, že se jejich inzerce nebude zobrazovat na webech, které server Konšpirátori.sk označil jako dezinformační.
Seznam.cz tak uvádí, že garantuje zadavatelům reklamy „kvalitu obsahu v reklamní síti". Zadavatelé mají mít jistotu, že jejich inzerce se zobrazuje u článků profesionálních novinářů a publicistů, případně bloggerů na zavedených médiích s redakčními pravidly. „Žádné platby za podezřelé imprese nebo kliky na thajských, ruskojazyčných a jiných webech. Inzerce se také nezobrazuje u obtížně kontrolovatelných uživatelských videí kolísavé kvality," říká Seznam.cz.
V obsahové síti Sklik nemají inzerenti dále platit za imprese nebo prokliky z webů, které mají takřka stoprocentní rychlé opuštění po příchodu na ně. U všech webů zapojených do partnerské sítě se má také pravidelně kontrolovat plnění podmínek programu včetně pokusů o maskování call-to-action tlačítek jakožto součásti navigace webů.
Největší část reklamního prostoru Skliku tvoří významné weby českého internetu. Jsou jimi domovská stránka Seznam.cz, Novinky.cz, Seznam Zprávy, Sport.cz, ProŽeny.cz a další. Dále do sítě patří iDnes.cz, IHned.cz, Aktuálně.cz, weby televize Nova i Prima a další. Počet webů v obsahové síti Sklik se aktuálně pohybuje okolo tří tisíc a je možné s ní oslovit až 95 % české internetové populace.
-mav-