AKA vyhlásila již tradičně v Lucerně vítěze Effie
V prostorách kina Lucerna vyhlásila Asociace komunikačních agentur vítěze již 21. ročníku soutěže Effie. Celkem bylo rozdáno 23 cen, z toho osm zlatých, šest stříbrných a devět bronzových. Nejvíce z nich si přišla převzít agentura Ogilvy. Grand Prix letos vyhlášena nebyla.
![Ceny Effie, zdroj: FB AKA](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6320/effie_2018_ceny.jpg)
Ceny Effie, zdroj: FB AKA
![Vyhlašování Effie proběhlo již tradičně v kině Lucerna, zdroj: FB AKA.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6358/effie_2018_kino.jpg)
Vyhlašování Effie proběhlo již tradičně v kině Lucerna, zdroj: FB AKA.
![Výkonný předseda AKA Marek Hlavica (vpravo) a Jakub Malý, výkonný ředitel výzkumné agentury Ipsos, zdroj: FB AKA](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6321/effie_2018_malyhlavica.jpg)
Výkonný předseda AKA Marek Hlavica (vpravo) a Jakub Malý, výkonný ředitel výzkumné agentury Ipsos, zdroj: FB AKA
![Zástupci agentury Momentum a společnosti Ferrero přebírají cenu za kampaň "Raffaello proti osamělosti", zdroj: FB AKA.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6322/effie_2018_raffaelo.jpg)
Zástupci agentury Momentum a společnosti Ferrero přebírají cenu za kampaň "Raffaello proti osamělosti", zdroj: FB AKA.
![Zástupci automobilky Škoda Auto a agentury Zaraguza si přišli pro cenu za "Kampaň, která změnila minusy na plusy", zdroj: FB AKA.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6323/effie_2018_skoda.jpg)
Zástupci automobilky Škoda Auto a agentury Zaraguza si přišli pro cenu za "Kampaň, která změnila minusy na plusy", zdroj: FB AKA.
Přehled výsledků 21. ročníku soutěže Effie naleznete zde.