Bohemia Sekt má novou kampaň, bez Terezy Maxové

neděle, 18. listopadu 2018, 08:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Po sedmi letech spolupráce s Terezou Maxovou se Bohemia Sekt rozhodl pro změnu. Sází na poetický styl jako z reklamy na parfémy.

Zdroj: Repro YT Bohemia Sekt

Zdroj: Repro YT Bohemia Sekt

Bohemia Sekt uvádí v listopadu nový komunikační koncept se sloganem „Udělejte pro lásku něco velkého. Buďte spolu“. Po sedmi letech se značka rozhodla v kampani pro změnu a rozloučila se se svou dlouholetou tváří – topmodelkou Terezou Maxovou. 

„Misí značky Bohemia Sekt je spojovat lidi dohromady. Proto jsme chtěli spojit Bohemia Sekt s okamžiky, které jsou zdánlivě všední, ale pro každý pár velmi důležité. Okamžiky, kdy jsou dva spolu,“ vysvětluje ideu nového konceptu manažer značky Bohemia Sekt Ondřej Čabrada s tím, že cílem kampaně je také značku omladit.

Kampaň je pojata v poetickém stylu, který má připomínat atmosféru reklam na parfémy. „Kampaň by měla všechny navést k tomu, aby si našli více času, kdy si užívat společné okamžiky se svými blízkými. Chceme inspirovat lidi k tomu, aby byli spolu, to je to nejdůležitější a sekt je pouze pomocníkem, součástí společných chvil. Chtěli jsme tak dát prostor pro fantazii,“ přibližuje Čabrada.

K vidění je kampaň v televizi, tisku, kině a také na internetu, od prosince se objeví také v outdooru a na prodejnách. „Nová komunikace přichází krátce po redesignu etiket, proto se klíčový vizuál objevuje i na přepravních kartonech, které s úspěchem používáme pro efektivní komunikaci v místě prodeje,“ dodává Ondřej Čabrada. Součástí kampaně je také Spotify a iTunes, kde si lidé mohou poslechnout píseň „Starlight“, kterou přímo pro značku složil Steve Lynch.

Bohemia Sekt mění logo i design svých etiket, zdroj: Bohemia Sekt.

Bohemia Sekt mění logo i design svých etiket, zdroj: Bohemia Sekt.

Pod kampaní je podepsána agentura WMC Grey. Režie spotu se ujal Milan Balog a vizuály vytvořil fotograf Matúš Tóth.

-stk-