Epica: Zlato vezou Havas, McCann a Geometry Global
Nejvyšší ocenění si z letošního ročníku Epica Awards odvážejí také tři reklamní agentury působící v Česku.
Zlaté ocenění si z letošního ročníku reklamní soutěže Epica Awards 2018 odvážejí také agentury působící na českém trhu, konkrétně McCann Prague, Havas Prague a Geometry Global. McCann Prague navíc přidala ještě stříbrné ocenění.
S printovou kampaní „Nelegální oslava“ připravenou pro Amnesty International zvítězila agentura Havas Prague v kategorii Veřejný zájem – společnost. Cílem kampaně bylo poukázat na absurditu ruského zákona proti propagaci homosexuality a podpořit práva gayů a leseb v Rusku. Zveřejnění bylo načasováno na dobu, kdy se v největší zemi světa odehrával fotbalový šampionát.
Agentura McCann Prague zvítězila v kategorii retail services se starší kampaní upozorňující na skrytý cukr v masově vyráběných potravinách a podporující produkty přírodních surovin, které je možné zakoupit v síti Sklizeno.cz (dříve Náš grunt).
Stříbro si Universal McCann odnesla v kategorii corporate image za náborovou kampaň pro Vodafone, ve které operátor nabíral prodejce v seniorním věku, aby produkty Vodafone prodávali stejně starým zákazníkům.
Zlato získala i agentura Geometry Global za kampaň Touching Masterpieces, za kterou byla oceněna i na červnovém reklamním festivalu Cannes Lions. Projekt vznikl ve spolupráci s Nadací Leontinka pro společnost Neurodigital Technologies a zmíněnou nadaci. Cílem projektu bylo zpřístupnit umělecká díla nevidomým prostřednictvím virtuální reality, speciálního softwaru a haptických rukavic.
Ocenění v reklamní soutěži Epica Awards jsou udělována na základě rozhodnutí poroty, která se skládá z novinářů marketingových titulů. Nejúspěšnější zemí letošního ročníku se stala Francie. Podrobné výsledky můžete zhlédnout zde.
-mav-