Intersnack se zaměří na hokej, uvede i novou značku

čtvrtek, 8. listopadu 2018, 13:35 Marketing MediaGuru

Intersnack rozšiřuje své partnerství s Českým hokejem. Příští rok představí novou značku.

Klíčový vizuál značky Bohemia k její hokejové aktivaci, zdroj: Intersnack

Klíčový vizuál značky Bohemia k její hokejové aktivaci, zdroj: Intersnack

Společnost Intersnack, do jejíhož portfolia patří značky Bohemia, Chio, Pom-Bär nebo Canto, rozšiřuje své partnerství s Českým hokejem. Rovněž plánuje příští rok uvedení nové značky. 

Intersnack již od jara letošního roku podporuje Českou hokejovou reprezentaci, nyní se stává partnerem i Tipsport Extraligy ledního hokeje a také reprezentace do 16 let. Partnerství uzavírá na období pěti let. „Hokej je pro nás zásadní marketingovou aktivitou, přes kterou chceme posilovat naši pozici lídra na poli slaných snacků,“ vysvětluje Pavel Šercl, generální ředitel ČR a CEE společnosti Intersnack. 

Kategorie slaných snacků na českém trhu dlouhodobě roste. Obrat v období od října 2017 do letošního září činil 5,1 miliard korun, což je o 400 milionů korun více než v předchozím roce. „Očekáváme, že kategorie bude růst i nadále, ale pomaleji,“ předpovídá Pavel Šercl s tím, že kvůli zdražení vstupních zdrojů, jako jsou brambory a olej, i čím dál dražší pracovní síly, bude Intersnack o 5 až 7 % navyšovat své ceny.

V současnosti probíhá v kategorii také tvrdý konkurenční boj. Intersnack bojuje zejména se společností PepsiCo a její značkou Lays. V kategorii chipsů si sice i nadále drží pozici jedničky, PepsiCo, kterou přebírají Karlovarské minerální vody, však navyšuje svůj tržní podíl. „Konkurenci se daří, ale my jsme odhodláni bojovat tvrdě, abychom zůstali v chipsech i nadále lídrem,“ popisuje Šercl. Své vedení si Intersnack drží také v kategorii specialit (křupky) a pečiva (tyčinky a krekry), kde však ztrácí kvůli posilujícím privátním značkám. V kategorii oříšků si udržuje pozici trojky.

K udržení a posílení postavení mají posloužit nejen inovace, na které se Intersnack dlouhodobě soustředí, ale i uvedení nové značky v kategorii zdravého snackingu. „Snažíme se tak reagovat na spotřebitelské trendy,“ objasňuje důvody k nové značce marketingová manažerka společnosti Helena Mužíková. Novinku představí v druhé polovině příštího roku.  

Dalším pilířem strategie je již zmíněné partnerství s Českým hokejem, s nímž se Intersnack spojuje přes svou vlajkovou značku Bohemia. „Propojení značky Bohemia s hokejem vnímáme jako přirozené, a to nejen na základě společných hodnot tradice, poctivosti a vysoké kvality, ale také z pohledu příležitosti. Ke sledování hokeje se slané snacky hodí,“ popisuje Helena Mužíková. 

První hokejová kampaň značky Bohemia byla k vidění již u příležitosti letošního Mistrovství světa v ledním hokeji v Dánsku. Nyní na ni navazuje nový koncept „V jednom dresu chutná líp“, pod nímž jsou podepsány agentury Concept One a PHD. „Celý koncept staví na intenzivních společných zážitcích, které lidé zažívají při fandění,“ přibližuje Mužíková s tím, že onu sounáležitost promítli do trojdresu, v němž mohou spolu fandit tři lidé najednou. 

Trojdres značky Bohemia, zdroj: Intersnack

Trojdres značky Bohemia, zdroj: Intersnack

Spotřebitelé si budou moci trojdres poprvé vyzkoušet na utkání Česko - Švédsko v rámci Karjala Cupu 8. listopadu. Součástí aktivaci bude i soutěž u fotostěny o VIP vstupenky na domácí Carlson Hockey Games. „Během sezóny se trojdres fyzicky objeví na extraligových stadionech a reprezentačních utkání během aktivací, dále v online i TV prostředí,“ dodává Mužíková.

-stk-