
Česká spořitelna dále rozvíjí svou vánoční kampaň, kterou zahájila televizním spotem o pečení vánočního cukroví v budoucnosti. Nyní do televize a kina nasazuje novou reklamu, která se pro změnu podívá, jak by mohlo za 100 let vypadat takové sledování pohádek v 5D. Ke konci roku ještě přidá jeden spot, a to o trablech se stromečkem – hologramem. Celá kampaň má za cíl podpořit internetové bankovnictví George.
Televizní spot, jenž poběží na stanicích skupiny Nova, doplňuje reklama v outdooru, na internetu a od 7. prosince také soutěž na Facebooku. Do ní každý může napsat, které cukroví je jeho nejoblíbenější a zároveň si tipnout, co z tradičních dobrot bude oblíbené i za sto let. Deset výherců získá zásilku vosích hnízd zhotovených 3D tiskárnou.
Od pondělí 10. prosince do čtvrtka 14. prosince se do kampaně zapojí také několik influencerů, moderátoři Zorka a Míra Hejdovi, Patrik Hezucký, Koko a Nikol Štíbrová, Smooth Cooking, Bju Kitchen či Travel with us, kteří se podělí o své dojmy z vytištěných vosích hnízd.
Pod kampaní je podepsána agentura VMLY&R. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš.
-stk-