IMC European Awards: Češi berou 17 cen

sobota, 8. prosince 2018, 08:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nejúspěšnější českou agenturou na evropské soutěži IMC European Awards byla Momentum.

Zdroj: FB Momentum Czech Republic

Zdroj: FB Momentum Czech Republic

Evropská soutěž IMC European Awards vyhlásila své letošní vítěze, které vybírala v sedmi zemích. Nejvíce cen posbírala Česká republika a Irsko, které shodně získaly 17 ocenění, s devíti cenami uspěla Itálie, se šesti Španělsko a Belgie, s pěti Velká Británi a se dvěma Německo.

Mezi nejúspěšnější soutěžící se řadí česká agentura Momentum se šesti cenami a irská Guns or Knives se sedmi. Momentum bodovala se svou kampaní „Raffaello proti osamělosti“, za níž získala jedno stříbro a dva bronzy, projektem „Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny?“, za který si vysloužila po jednom stříbru a bronzu, a bronz ještě dostala za kampaň „Obal prodává“ pro čokoládu Kinder.

Čtyři ocenění si vybojovala česká agentura McCann, po dvou si odnesly agentury Geometry Global, Wunderman a Dark Side, jedno ocenění putovalo do agentury Garp International.

Přehled českých vítězů na IMC European Awards 2018

Agentura Kategorie Ocenění Kampaň Zadavatel
Dark Side Cause, Charity/Non-profit Marketing or Social stříbro Zvon Václav Nadace Charty 77
Dark Side Small budget campaign zlato Zvon Václav Nadace Charty 77
Garp Integrated Integrated Communication bronz Toilet activism Unilever
Geometry Global Innovative Idea or Concept stříbro Tisíce vítězů Run Tour
Geometry Global Small budget campaign bronz Tisíce vítězů Run Tour
McCann Prague Brand-building zlato Vodafone Abbey Road aktivace Vodafone CR
McCann Prague Brand-building bronz Priceless Prague - Launch programu na sociálních sítích Mastercard Europe
McCann Prague Branded Content stříbro Vodafone Abbey Road aktivace Vodafone CR
McCann Prague Branded Content stříbro Priceless Prague - Launch programu na sociálních sítích Mastercard Europe
Momentum CR Digital Communications bronz Raffaello proti osamělosti Ferrero Česká
Momentum CR Direct 1:1 stříbro Raffaello proti osamělosti Ferrero Česká
Momentum CR Integrated Communication bronz Raffaello proti osamělosti Ferrero Česká
Momentum CR Product Launch/Relaunch/Trial campaigns bronz Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny? SZIF – Státní zemědělský a intervenční fond
Momentum CR Retail or Trade Marketing - Dealer / Salesforce bronz Obal opravdu prodává Ferrero Česká
Momentum CR Retail or Trade Marketing - Dealer / Salesforce stříbro Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny? SZIF – Státní zemědělský a intervenční fond
Wunderman Digital Communications bronz Oživlé vzpomínky prodávají CK Fischer
Wunderman Direct 1:1 bronz Oživlé vzpomínky prodávají CK Fischer

Grand Prix byla udělena irské agentuře Guns or Knives za kampaň „A Song for the City“,  kterou vytvořila pro Samsung.

Celkem byl rozdáno 62 cen. Přehled vítězů si můžete prohlédnout zde, na ukázky zlatě oceněných kampaní se můžete podívat ve videu níže.

-stk-