Koncept tržnice Time Out míří do Prahy

pátek, 14. prosince 2018, 13:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Crestyl přinese do Prahy koncept Time Out Market. Tržnice s množstvím restaurací a barů má otevřít v roce 2021.

Zdroj: Time Out Group

Zdroj: Time Out Group

Mezinárodní mediální a zábavní skupina Time Out plánuje do Prahy přinést ve spolupráci s developerskou společností Crestyl svůj gastronomický koncept tržnice. Time Out Market s množstvím restaurací, barů i místem na večerní koncerty funguje už od roku 2014 v Lisabonu a jen loni přilákala 3,6 milionů návštěvníků. V Praze by měla otevřít v roce 2021.

Time Out Market se bude v Praze nacházet v paláci Savarin v blízkosti Václavského náměstí. K dispozici bude 465 míst k sezení uvnitř a 120 venku. Nabídce 14 restaurací, dva bary, obchod a také kulturní prostor.

„Díky své bohaté historii a kultuře je Praha oblíbenou destinací, jež každoročně přitáhne miliony turistů. Nedávno se zde rozvinula také kulinářská scéna, na které mladí kuchaři otevírají své inovativní restaurace a nabízejí vynikající gastronomické zážitky. Time Out Market tak bude skvělým přírůstkem a domovem pro mnoho kuchařských talentů,“ uvedl za Time Out Market jeho CEO Didier Souillat.

Kromě Prahy se koncept Time Out Market rozšíří také do Londýna a do Severní Ameriky, kde své pobočky otevře v Miami, New Yorku, Bostonu, Chicagu a Montréalu.

-stk-